atrom.pl, atrom, kasy fiskalne zielona Góra
Serwis - Reklamacje gwarancyjne

Adres do przesyłek:

                Z.U.H. ATROM s.c. - SERWIS ,

               ul. Podgórna 45/3a ,

               65-213 Zielona Góra

 

Kontakt z serwisem:

     - email:  sklep@atrom.pl

     - tel:   +48 68 320 52 00

 

Procedura reklamacji gwarancyjnej:

 

     Jeżeli zakupiony towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Atrom s.c. Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w  chwili jego wydania.

     Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu jej identyfikacji  wskazane  jest wypełnienie formularza zgłoszenia reklamacyjnego. Po wypełnieniu formularza zostanie  nadany numer reklamacji RMA. Numer zostanie nadany do 48 godzin (z pominięciem sobót, niedziel i świąt ).

     Po przesłaniu prawidłowo wypełnionego formularza, Klient otrzyma wiadomość mailową, w której treści będzie się znajdował list przewozowy firmy kurierskiej.


     List należy przykleić na paczkę. W przypadku niemożności wydrukowania listu prosimy numer RMA umieścić na liście przewozowym w polu "UWAGI", lub w widocznym miejscu na przesyłce.


     Jeśli dane znajdujące się na etykiecie będą się różniły od podanych w zgłoszeniu reklamacyjnym należy pilnie skontaktować się z obsługą serwisu Atrom s.c. i wstrzymać z wysłaniem.


    Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu (w szczególności dotyczy to monitorów, zestawów komputerowych, laptopów, tabletów, telefonów itd. ). Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu.


    Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową.


    Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują.


    Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień.


    Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym Atrom s.c. i może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej wydanej przez producenta.


    Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta).


    W przypadku ich braku Atrom s.c. rozpatruje reklamację, o ile sprzedaż towaru zostanie potwierdzona w Atrom s.c.


    Niniejszym informujemy, iż naprawa sprzętu elektronicznego wiąże się z istotnym ryzykiem utraty danych zawartych w jego pamięci. W związku z tym rekomendowane jest sporządzenie kopii zapasowej wszystkich danych zawartych w pamięci.


    W przypadku reklamacji obejmującej zestaw komputerowy wyprodukowany przez Atrom s.c., obsługa serwisu Atrom s.c.. przyjmuje wyłącznie towar opisany na dowodzie zakupu jako "zestaw komputerowy".
Dostarczenie towaru jest bezpłatne; w tym celu klient powinien skorzystać z usług przewoźnika DHL Express (Poland) Sp. z o.o. i wypełnić prawidłowo formularz reklamacyjny zamieszczony na stronie sklepu atrom.pl.


   Gdy przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, sprzedawca odpowiada za wady towaru w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 1roku.


   Jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej, Atrom s.c. uprawniony jest do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
atrom.pl, atrom, kasy fiskalne Zielona Góra
Click Shop | Hosting home.pl