Zwroty towarów

Zwrot towaru przez konsumenta - podstawowe informacje:
       
  Zwrot (odstąpienie od umowy zawartej na odległość) dotyczy tylko i wyłącznie KONSUMENTÓW

  Do zwrotu konieczne jest wypełnienie odstąpienia na piśmie i wysłanie go nam w terminie do 14 dni od otrzymania paczki.

  Zwrot możliwy jest tylko dla umów zawartych na odległość.

  Od wysłania zgłoszenia na PIŚMIE masz maksymalnie 14 dni na zwrot towaru.

  Towar wysyłasz do nas na swój koszt.


        
  Kiedy nie można zwrócić towaru:

     Towaru, który został przez nas przerobiony na Twoje życzenie (np. zestawy komputerowe wg     specyfikacji klienta)

     Otwartych produktów higienicznych, jak maszynki do golenia, depilatory

     Otwarte oprogramowanie, nagrania audio i wideo

     Wersji cyfrowych oprogramowania sprzedawanych i dostarczanych drogą cyfrową.

JAK ZWRÓCIĆ:
 
     Prosimy paczkę oznaczyć numerem RMZ, to ułatwi nam jej odnalezienie wśród innych paczek.     

     Dla klientów zarejestrowanych w naszym sklepie

   Gotową etykietę RMZ i formularz zwrotu otrzymałeś razem z fakturą zakupu (dla faktur elektronicznych prosimy o wydrukowanie formularza i etykiety).
   Formularz zwrotu uzupełnij, podpisz i dołącz do przesyłki. Etykietę naklej na zabezpieczoną paczkę.
 
   lub jeśli zagubiłeś formularz, możesz skorzystać z formularza elektronicznego. Formularz elektroniczny numeru RMZ do uzupełnienia i wydrukowania (Zawiera formularz odstąpienia)

   Następnie:



Adres do zwrotu:

ATROM PLUS - ZWROT
ul. Podgórna 45/3a
65-213 Zielona Góra
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl