Serwis - Reklamacje gwarancyjne

Adres do przesyłek:

                ATROM PLUS- SERWIS

               ul. Podgórna 45/3a

               65-213 Zielona Góra

 

Kontakt z serwisem:

     email:  atrom@atromplus.pl

 

Procedura reklamacji gwarancyjnej:

 

     Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w  chwili jego wydania.

     Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu jej identyfikacji  wskazane  jest wypełnienie formularza zgłoszenia reklamacyjnego. Po wypełnieniu formularza zostanie  nadany numer reklamacji RMA. Numer zostanie nadany do 48 godzin (z pominięciem sobót, niedziel i świąt ).

     Po przesłaniu prawidłowo wypełnionego formularza, Klient otrzyma wiadomość mailową, w której treści będzie się znajdował list przewozowy firmy kurierskiej.


     List należy przykleić na paczkę. W przypadku niemożności wydrukowania listu prosimy numer RMA umieścić na liście przewozowym w polu "UWAGI", lub w widocznym miejscu na przesyłce.


     Jeśli dane znajdujące się na etykiecie będą się różniły od podanych w zgłoszeniu reklamacyjnym należy pilnie skontaktować się z obsługą serwisu ATROM PLUS i wstrzymać z wysłaniem.


    Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu (w szczególności dotyczy to monitorów, zestawów komputerowych, laptopów, tabletów, telefonów itd. ). Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu.


    Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową.


    Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują.


    Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień.


    Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym ATROM PLUS i może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej wydanej przez producenta.


    Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta).


    W przypadku ich braku ATROM PLUS rozpatruje reklamację, o ile sprzedaż towaru zostanie potwierdzona w ATROM PLUS


    Niniejszym informujemy, iż naprawa sprzętu elektronicznego wiąże się z istotnym ryzykiem utraty danych zawartych w jego pamięci. W związku z tym rekomendowane jest sporządzenie kopii zapasowej wszystkich danych zawartych w pamięci.


   Jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej, ATROM PLUS uprawniony jest do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl